Linne Hoknija baleta mākslu apguvusi Londonas Karaliskajā baleta skolā. Viņas plašā horeogrāfes karjera aptver operu, teātri, kino un televīziju, galvenokārt Lielbritānijā un ASV, strādājot ar tik daudzveidīgiem režisoriem kā Džeimss Kamerons, Arnolds Švarcenegers un Sers Pīters Hols. Viņas darbus bijis iespējams skatīt repertuāra teātros Lielbritānijā, ASV un citur pasaulē, bet viņas plašajā filmu klāstā ir tādi nosaukumi kā Ciems, Titāniks, Patiesie meli, Mežonīgie rietumi, Rokija un Bulvinkla piedzīvojumi u.c.
Sadarbībā ar režisoru Stīvenu Lolesu viņa ir radījusi horeogrāfijas operām Manona Lesko Grange festivālā, Nāra Magdeburgas teātrī, Vilhelms Tells Grācas operā, Otello Korejas Nacionālajā operā un Grācas operā, Katja Kabanova Skotu operā un Magdeburgas teātrī, Lucia di Lammermoor Oldenburgas Valsts teātrī, Rožu kavalieris Maskavas Lielajā teātrī, Jūlijs Cēzars Erfurtes teātrī, Traviata Magdeburgas teātrī u.c.
Horeogrāfijas veidojusi neskaitāmiem citiem iestudējumiem: Vijolnieks uz jumta, Bohēma, Mazā nakts mūzika, Romeo un Džuljeta, Masku balle, Jevgeņijs Oņegins, Aleksandra Ļitviņenko dzīve un nāve, Dons Kihots, Dons Karloss, Billijs Bads, Otello, Rožu kavalieris, Traviata, Tankrēds, Jolanta, Frančeska da Rimini, Orfejs un Eiridīke, Manona Lesko un citas, strādājot Malmes operā, Grange Park operā, Opera North, Glaindbornas opernamā, Čikāgas liriskajā operā, Maskavas Lielajā teātrī, Magdeburgas teātrī, Skotu un Nīderlandes operās, Theater an der Wien, Norvēģijas operā, Ovjedo operā u.c.
Bijusi arī vairāku iestudējumu un Sera Pītera Hola darbu atjaunojumu režisore, to vidū – Sapnis vasaras naktī (Malmē, atjaunojums Glaindbornā), Pelnrušķīte (Erfurtē, atjaunojumi Glaindbornā un Berlīnē) un Otello (Kāsltonas festivālā).