FRANČESKO ESPOZITO dzimis Kastellammare di Stabijā, netālu no Neapoles 1983. gadā.
2008. gadā ieguvis scenogrāfa diplomu Neapoles Mākslas akadēmijā un drīz pēc tam uzsācis sadarbību ar Neapoles Teatro Bellini un režisoru Gabriēli Ruso, veidojot scenogrāfiju vairākām viņa iestudētām izrādēm, piemēram, Gran Varietà (2010), Grētele un Grietiņa (2012), Odiseja – tēva prombūtnē (2012), kā arī projektam Glob(e)al Shakespeare (2017), kurā sešas Viljama Šekspīra lugas iestudēja seši režisori.
Kopš 2010. gada sadarbojies ar režisori Manuēlu Kerubīni – veidojis scenogrāfiju vispirms Rafaela Sprehelburda lugai Dīvaina Neapoles Teātra festivālā (Premio Ubu par labāko ārvalstu lugu), vēlāk scenogrāfiju un tērpus šīs pašas lugas neatkarīgam iestudējumam Romā. Tāpat arī scenogrāfiju un tērpus Rafaela Sprehelburda lugu Pieticība (2011) un Muļķība (2012) izrādēm.
2011. gadā sastrādājies ar režisoru Džordžo Barberio Korseti, darinot tērpus Franca Kafkas Pils teātrālai versijai, un tieši tad kopā ar šo režisoru un dažādu jomu māksliniekiem (režisoriem, scenogrāfiem, kostīmu māksliniekiem, video un grafiskās mākslas pārstāvjiem) izveidota radošā apvienība Officine K ar mērķi eksperimentēt, meklēt un radīt tēlu un dzīvu performanču valodu, kas būtu attīstīta un nemitīgā attīstībā.
Frančesko Espozito veidojis tērpus Džona Adamsa dziesmuspēles I was looking at the ceiling and then i saw the sky (2013) iestudējumam Théâtre du Châtelet Parīzē (2013) un Frančesko Nikolīni lugas Kurukšetras kauja iestudējumam. Sadarbojoties ar režisoru Džordžo Barberio Korseti, radījis scenogrāfiju un tērpus Heinriha fon Kleista lugas Šrofenšteinu dzimta iestudējumam Système Friche Théâtre Marseļā (2014); tērpus kompānijas Fattore K uzvestajai Filipa Lēles lugai Saukts Gospodins (2015); scenogrāfiju un tērpus Igora Stravinska Zaldāta stāstam (2015); tērpus Džoakīno Rosīni operai Pelnrušķīte Palermo Teatro Massimo (2016), Aristofana komēdijai Vardes Sirakūzu Grieķu teātrī (2017) un Daniela Obēra Fra Diavolo iestudējumam Romas Teatro dell’Opera (2017). Tai pašā gadā veidojis arī scenogrāfiju un tērpus Šekspīra traģēdijas Karalis Līrs iestudējumam Teatro di Roma.
2015. gadā darinājis tērpus Duelantiem, Džozefa Konrada romāna inscenējumam uz skatuves Alesio Boni un Roberto Aldorazi režijā, kā arī tērpus režisora Silvio Džordāno īsmetrāžas filmai The Prince of Venusia.
2017. gadā Frančesko Espozito uzsācis sadarbību ar Romas Silvio D’Amiko Nacionālo dramatiskās mākslas akadēmiju scenogrāfijas un kostīmu mākslas jomā.