Džordžeta: Liene Kinča, Asmika Grigorjana
Mikele: Kosma Ranuers
Luidži: Andris Ludvigs, Maksims Aksenovs
Zutis, ostas strādnieks: Andris Lapiņš, Viesturs Jansons, Guntars Ruņģis
Kurmis, ostas strādnieks: Rihards Mačanovskis, Krišjānis Norvelis
Zebiekste, Kurmja sieva: Ilona Bagele, Kristīne Zadovska
Māsa Andželika: Liene Kinča, Asmika Grigorjana
Hercogiene: Ilona Bagele, Andžella Goba
Abate: Kristīne Zadovska
Māsa ticības uzraudze: Aira Rūrāne, Baiba Berķe
Noviču audzinātāja: Olga Jakovļeva, Laura Grecka
Māsa Dženovjefa: Inga Šļubovska-Kancēviča, Gunta Gelgote
Māsa Osmīna: Kristīne Gailīte, Diāna Silova
Māsa Dolčīna: Evija Martinsone, Eleonora Orlova
Laureta: Inga Šļubovska-Kancēviča, Asmika Grigorjana, Gunta Gelgote
Rinučo: Raimonds Bramanis, Viesturs Jansons
Gerardo: Andris Lapiņš, Guntars Ruņģis
Nella: Kristīne Gailīte, Evija Martinsone
Beto: Rihards Mačanovskis, Armands Siliņš-Bergmanis
Simone: Romāns Poļisadovs, Sergejs Martinovs
Marko: Imants Erdmans, Juris Ādamsons
Česka: Dita Kalniņa, Ieva Parša, Olga Jakovļeva
Džanni Skiki: Kosma Ranuers
20. gadsimta sākumā Džakomo Pučīni bija iecerējis veidot viencēliena operu vakaru, kurā katra opera atainotu kādu notikumu no Dantes „Dievišķās komēdijas". Laika gaitā komponista nodoms mainījās, un pasaule iepazina trīs atšķirīgus stāstus par cilvēku tikumiem un morāli, kurus autors dzīves laikā vienmēr lika atskaņot kopā vienā vakarā.
„Mētelis" skatītāju ved uz Parīzi un uzbur veristisku ainu no ostas strādnieku dzīves, mīlas trīsstūri starp laivas īpašnieku Mikeli, viņa sievu Džordžetu un strādnieku Luidži.
„Māsa Andželika" ir reliģiskas mistikas apdvests stāsts par sievieti, kas pret pašas gribu šķirta no ārlaulībā dzimušā dēla un nolemta dzīvei klosterī.
„Džanni Skiki", vienīgā no operām, kas pēc sākotnējās ieceres balstīta Dantes „Dievišķās komēdijas" sižetā, ironiski atklāj cilvēku alkatību un mantkārību, kas tiek ietērpta daudz cēlākos vārdos un aizbildinājumos. Līdzās radinieku ķildām un viltīgām krāpšanām, dalot mantojumu, kāds mīlas pāris pamanās rast arī savu laimi.
Pučīni "Triptihs" pilnā apjomā Latvijā iestudēts pirmoreiz.
"Apmetņa" darbība notiek uz kādas baržas Sēnas upē Parīzē. Kapteinis Mikele atceras laimīgās dienas, ko vadījis kopā ar savu krietni jaunāko sievu Džordžetu un viņu dēlu, kurus sildījis savā apmetnī. Bet pēc dēla nāves Mikeles attiecības ar sievu ir izirušas. Mikele uzzina, ka Džordžetai ir dēka ar krāvēju Luidži. Mikele nogalina Luidži un parāda tajā pašā apmetnī ietīto līķi savai neuzticīgajai sievai.
"Māsas Andželikas" notikumi risinās klosterī. Pirms septiņiem gadiem Andželiku turp nosūtījuši viņas piederīgie, lai sodītu jauno sievieti - Andželika apkaunojusi ģimenes labo slavu, dzemdējot ārlaulības bērnu. Viņa nav sazinājusies ar ārpasauli visus šos gadus. Kad ierodas Andželikas tante Hercogiene, lai pieprasītu Andželikas atteikšanos no dzimtas īpašuma, vienīgais, ko Andželika izmisīgi vēlas zināt - kā klājas viņas dēlam. Hercogiene vēsi paziņo, ka zēns pirms diviem gadiem nomiris. Andželika izdara pašnāvību. Mirstot viņa redz vīziju, kurā atkal ir kopā ar savu bērnu.
"Džanni Skiki" ved uz kāda turīga kunga Buozo Donati dzimtas namu, kur ģimene sapulcējusies pie viņa nāves gultas. Katrs tīko pēc lielākās mantojuma daļas. Bet, kad viņi atrod testamentu, izrādās, ka Donati visu atstājis klosterim. Rinučo ierosina prasīt padomu Džanni Skiki, ģimenes melnajai avij. Pārējie vispirms atsakās, bet Rinučo pārliecina uzklausīt Skiki, kas ierodas kopā ar savu meitu Lauretu, kuru Rinučo mīl. Skiki ir gatavs izlikties par mirstošo Donati un pārrakstīt testamentu saskaņā ar ģimenes locekļu vēlmēm. Tā kā testamenta viltošana ir smags krimināli sodāms noziegums, neviens nekad nedrīkst izpaust viņu plānu. Ģimene paslēpj mirušo Donati, un Skiki ieņem viņa vietu. Kad ierodas notārs, Skiki nodiktē jaunu testamentu, kurā, pārējiem par milzu sašutumu, novēl vērtīgākos Donati īpašumus pats sev.
Pievienot atsauksmi